Monday, September 14, 2009

cuti dah dekat tapi not really in holiday mood..

I hope holiday is not coming around...why...?coz banyak lagi assignment tak siap and banyak lagi kena buat..dah tue lepas raya lak ada 2test and assignments yang kena subit..tadi lecturer bagi consultation regarding final project..lecturer tur ada sentuh tentang communication...apa yang lecturer cakap tadi macam betul je...yes i admit dalam grouping ni banyak benda nak handle..dalam 4orang 1group pun dah payah nak handle apa lagi kalau dalam 8 ke 9 orang group member...lagi banyak ragam dan kerenah yang nak dilayan..kadang-kadang rasa nak give up juga tapi bila fikir lagi buang masa nak give up sekarang nih since dah nak habis semester..tahan je la..entahlah...memang tension tahap yang terlampau lah..mana tahan hari-hari macam ni..dah tu si dia dekat seminggu tak contact..rindu juga lah tapi kena tahan bila bersama dengan dia ni.. kena ikut rentak dia..and seorang kawan aku ni memang suka sangat seksa aku..memang tak sah kalau tak seksa hidup aku..tadi aku ada terserempak dengan dia tapi aku buat tak tahu je..bukan apa..cuma aku rasa sakit hati dekat dia..

Saya tak kisah bila kamu bersama lelaki itu kerana kamu bisa menjadi milik dia.
Tapi apa yang melukakan hatiku bila dirimu menjauh dari aku dan menafikan hal yang sebenar.
Nyatakan hal sebenar dan bebaskan diriku dari terus tertanya-tanya.
Cukuplah dirimu menyeksa diriku..
kalau boleh aku tak nak cuti. salah satu sebab kalau cuti nanti aku pokai..then tak dapat jumpa si dia..dahlah seminggu dia tak contact langsung..lagilah lepas cuti karang busy nak final memang tak dapat jumpa pun...uhue...tapi yang best kalau cuti karang, ada ex schoolmate ku ajak jumpa..dorang ajak pergi jamming..aku on je..janji ku dapat lepak-lepak dengan dorang..transport pulak ada sorang laki ni bermurah hati nak angkut kitaorang..hehehe..bahagianya hidup...at least walaupun tak rapat dulu, kalau jumpa area uitm, dia akan tegur or paling tak pun dia akan senyum.. laki tue sekarang kalau tak silap part 3 Tourism...aku pun tak pasti sangat..hehe...sorry bro...k la...panjang sangat dah ni...kat budak2 yang beraya, selamat hari raya aidilfitri...baik2 k..tahun ni aku dapat duit raya dari best friend of mine..walaupun tak banyak, tapi amat bermakna...ampun maaf di pinta..halalkan semua makan minum, terkasar bahasa and tingkah laku..adios...

No comments: